[CAMPANIE STAFF]Cautam moderatori si designeri activi!
Welcome to WTFCS Community Forums!
Servere gaming la super-preturi! [HOSTING SERVICE]
-->






Despre - Ce este League of Legends
Author : daNN1eL, Category : Despre Joc si Campioni, 0 Replyes, 860 Views
EVALUATE THIS TOPIC
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 Guest(s)
Support Tehnic Team
           
141
POSTS
53
THREADS
1910
REPUTATION
Male
Sex

WtfCs Coins: 2.66[w]

Halloween EventHalloween EventFinnX-Mas TreeDeveloperRich MemberSuit MemberPot HeadClash of Clans PlayerCS:GO PlayerBlackhatGamerX-Mas Red SocksX-Mas SnowflakeLeague of Legends PlayerDrunk Member
05-05-2019, 01:49 AM
#1
League of Legends
-continut preluat de pe wikipedia-

[Image: banner.png]

Liga Legendelor (abreviat LoL ) este un joc multiplayer online de luptă arena dezvoltat și publicat de Riot Games pentru Microsoft Windows și MacOS . Jocul urmeaza un freemium de model și este susținută de microtransactions , șifost inspirat de Warcraft III: The Frozen Throne MoD , Apărarea Antici . [1]

În League of Legends , jucătorii își asumă rolul unui "summoner" nevăzut care controlează un "campion" cu abilități unice și luptă împotriva unei echipe de alți jucători sau campioni controlați de calculator. Scopul este, de obicei, de a distruge echipa adversă "Nexus", o structură care se află în centrul unei baze protejate de structurile defensive, deși există și alte moduri distincte de joc. Fiecare meci al Ligii Legendelor este discret, toți campionii începând destul de slabi, dar cresc în putere prin acumularea de elemente și experiență pe parcursul jocului. [2] Campionii și setarea combină o varietate de elemente, inclusiv fantezie , Steampunk ,Horror lovecraftian .

League of Legends a fost, în general, bine primit de la lansarea sa în 2009, și a crescut de atunci în popularitate, cu o bază activă și expansivă. Până în iulie 2012, League of Legends a fost cel mai jucat joc de PC-uri din America de Nord și Europa în ceea ce privește numărul de ore jucate. [3] În ianuarie 2014, peste 67 de milioane de persoane au jucat Liga Legendelor pe lună, 27 de milioane pe zi, și peste 7,5 milioane simultan în timpul orelor de vârf . [4] Liga are printre cele mai mari urme ale oricărui joc în comunitățile media streaming pe platforme precum YouTube și Twitch.tv ; acesta se situează în mod obișnuit prima dată în orele cele mai vizionate.[5] [6] În septembrie 2016, compania a estimat că există peste 100 de milioane de jucători activi în fiecare lună. [7] [8] Popularitatea jocului a condus-o să se extindă în mărfuri, cu jucării, accesorii, îmbrăcăminte, precum și legături cu alte media, prin videoclipuri muzicale, seriale web, documentare și cărți.

League of Legends are o scena de competitie activa si pe scara larga . În America de Nord și în Europa, Riot Games organizează Seria Liga Campionilor (LCS), localizată în Los Angeles și , respectiv, în Berlin , care este formată din 10 echipe profesioniste de pe fiecare continent. [9] Concursuri similare la nivel regional există în China ( LPL ), Coreea de Sud ( LCK ), Taiwan / Hong Kong / Macau ( LMS ) și alte regiuni . Aceste competiții regionale culminează cu Campionatul Mondial anual . Campionatul Mondial din 2017 a avut 60 de milioane de spectatori unici și un fond de premiere total de peste $ SUA4 milioane. [10] [11] 2018 la mijlocul sezonului Invitational a avut un vârf Audiența concurentă totală de 19,8 milioane, în timp finala au avut o medie de spectatori concurente de 11 milioane. 


League of Legends este un joc 3D , al treilea om, joc multiplayer on-line de luptă (MOBA). [13] Jocul este alcătuit din trei moduri curente de joc în desfășurare: Riftul lui Summoner, Treeline Twisted și Aburul călăreț. [14] Un alt mod de joc, The Crystal Scar, a fost eliminat de atunci. [15] Jucătorii concurează în meciuri, care durează în medie între 20 și 60 de minute. În fiecare mod de joc, echipele lucrează împreună pentru a obține o stare de victorie, distrugând în mod obișnuit clădirea de bază (numită Nexus) în baza echipei inamice după ocolirea unei linii de structuri defensive numite turnulete sau turnuri.

În toate modurile de joc, jucătorii controlează personaje numite campioni, aleși sau desemnați fiecărui meci, fiecare având un set de abilități unice. [16] Campionii încep fiecare meci la un nivel scăzut, și apoi obțineți experiență pe parcursul meciului pentru a atinge un nivel maxim de 18. Câștigarea nivelelor de campion în meciuri permite jucătorilor să deblocheze abilitățile speciale ale campionilor și să le sporească într-o serie de moduri unice pentru fiecare personaj. Dacă un campion își pierde toată sănătatea, este învins, dar este reînviat automat în baza lor după ce trece suficient timp. Jucătorii încep, de asemenea, fiecare meci cu o sumă mică de aur și pot câștiga aur suplimentar pe parcursul meciului într-o varietate de moduri: prin uciderea caracterelor non-player cunoscute sub numele de minions și monștri; prin ucidere sau ajutând la uciderea jucătorilor inamici; prin distrugerea structurilor inamice; pasiv în timp; și prin interacțiuni unice sau abilități de campion. Acest aur poate fi apoi cheltuit pe tot parcursul meciului pentru a cumpăra elemente în joc, a abilităților și a jocului într-o varietate de moduri. Experiența campionilor, aurul câștigat și articolele cumpărate sunt specifice fiecărui meci și nu se mai pot transfera la meciurile ulterioare. Astfel, toți jucătorii încep fiecare meci pe o poziție mai mult sau mai puțin egală în raport cu echipa adversă.

În cadrul meciurilor, jucătorii câștigă, de asemenea, recompense care sunt aplicate în contul lor. Conturile de jucători încep de la primul nivel și progresează mai departe cu jocurile jucate. Nivelul jucătorului este separat de nivelul de caractere; atât un cont de nivel 30, cât și un cont de nivel 5 ar începe la nivelul de caractere 1 la începutul unui nou joc. În perioada 2009-2017, nivelul maxim al contului a fost de 30, iar în timp ce jucătorii au progresat, au deblocat conținut și abilități suplimentare. Acest sistem a fost revizuit în noiembrie 2017, cu eliminarea limitei de nivel 30 și eliminarea unui sistem Runes / Masters care a oferit bonusuri jocurilor jucătorilor pe baza nivelului contului. [17] Redarea meciurilor și nivelarea oferă "Blue Essence" (denumită "Puncte de influență" (IP) din 2009-2017), o monedă care poate fi folosită în locul "banilor reali"

Conturile sunt clasate pe baza sistemului de rating Elo , cu ajustări de proprietate de către Riot Games. [18] Aceste ratinguri sunt utilizate pentru crearea de meciuri automate pentru a face jocuri cu jucători de nivel de calificare comparabil pentru fiecare echipă.

Hărți de joc
Liga Legendelor este alcătuită din trei hărți principale sau "Câmpurile de Justiție". Fiecare are teren diferit, obiective, precum și diverse vrăji summoner și elemente. O a patra hartă, cicatricea Crystal, a fost întreruptă.

Riftul lui Summoner

O reprezentare simplificată a Riftului lui Summoner. Calele galbene sunt "benzile" în care valurile nesfârșite de trupe cunoscute sub numele de minions marș; punctele albastre și roșii sunt turlele defensive care apără benzile. Nu sunt imaginate cele două turnulete care flanchează fiecare Nexus - scopul final al jocului, care se află în cadrul fiecărei echipe în colțul lor. Linia neagră punctată este râul care împarte laturile.
Riftul lui Summoner este cea mai populară hartă din League of Legends . [14] Pe acest tip de hartă, două echipe de cinci jucători concurează pentru a distruge o clădire inamică numită Nexus, care este păzită de echipa inamicului și de o serie de structuri defensive numite turnulete sau turnuri. [19]Un nexus este localizat în fiecare bază adversă pe laturile opuse ale hărții, în colțurile din stânga și din dreapta-sus. Aceste structuri creează continuu caractere slabe non-jucător cunoscute sub numele de minions, care avansează spre baza inamicului de-a lungul a trei căi: benzi de sus, de mijloc și de jos. Jucătorii concurează pentru a avansa aceste valuri de minioni în baza inamicului, ceea ce le permite să distrugă structurile inamice și să câștige în cele din urmă meciul. Între benzi sunt zone neutre ale hărții numite "junglă", dispuse în patru cadrane. Un fluviu superficial împarte harta între echipe, dar nu împiedică de fapt mișcarea; toți campionii nu pot să treacă prin el în mod diferit decât uscat.

Fiecare echipă dorește să-și apere propriile structuri și să distrugă structurile celeilalte echipe. Acestea includ: [20]

Turletele - Fiecare banda este pazita de puternice structuri defensive numite turrete. Turtrele se confruntă cu pagube extrem de mari și vor ataca minionii inamici și jucătorii care le abordează. Turretele dau prioritate minionilor inamici în vecinătatea lor, dar vor ataca imediat jucătorii inamici dacă atacă pe aliat. Astfel, prin avansarea unui val de alianțe aliate în gama unui turelă, un jucător poate distruge structura fără a fi atacat. Când sunt distruse, turnuletele oferă aur și experiență. Turretele distruse sunt distruse permanent pentru acel meci și nu vor respawn. Unele turnulete, în funcție de locație, vor regenera sănătatea în timp, dacă sunt deteriorate, dar nu distruse.
Inhibitor - Fiecare bandă conține un inhibitor. Inhibitorul unei benzi poate fi atacat după ce o echipă a distrus cele trei turnuri care îi păzeau banda. Distrugerea unui inhibitor va determina Nexus-ul aliat să creeze Super Minions, niște Minions mai puternice care oferă un buff pentru Minions înconjurătoare. Dacă sunt distruse, inhibitorii vor respawn după cinci minute.
Nexus - Fiecare echipă are un Nexus care poate fi deteriorat doar odată ce toate turletele dintr-o bandă, inhibitorul benzii de bord și turletele Nexus sunt distruse. Distrugerea nexusului echipei inamice termină jocul.
Unele obiective sunt "neutre", ceea ce înseamnă că nu vor ataca campionii care trec, dar campionii pot alege să lupte împotriva lor dacă doresc să câștige o recompensă cu prețul de a lupta pentru ea. Ei includ:

Monsters Jungle - Monstrii neutri se dezvoltă la intervale diferite în Junglă și oferă jucători cu aur, experiență și, uneori, alte recompense pentru uciderea lor. Acestea sunt cele mai comune obiective neutre.
Elemental drakes / Elder Dragon - Dragonii elementari sunt monștri puternici situați în partea de jos a râului. Toți membrii echipei care ucid drake sunt asigurați cu buffs care durează întregul joc și se acumulează cumulativ. Drake-urile sunt aromate după cele patru elemente , fiecare drak acordând o aromă tematică potrivită. Un drake elementar aleatoriu va respawn șase minute după uciderea precedentă. Elder Dragon izbucnește în loc de 35 minute după ce a trecut în joc. Când este ucis, acesta oferă un tampon mai puternic decât un dragon elementar individual, dar este temporar, spre deosebire de recompensele drake mai devreme.
Rift Herald - Rift Herald este un inamic puternic situat în partea superioară a râului. Uciderea Rift Herald îi permite să fie chemată din nou ca un berbec pentru a ataca turnurile inamice. Acest monstru nu va respawn niciodată după ce este ucis. [21]
Baronul Nashor - Baronul Nashor este cel mai puternic inamic neutru, situat în partea superioară a râului. Se va produce după douăzeci de minute, înlocuind Rift Herald. Toți membrii care trăiesc în echipă care omoară pe Baron Nashor primesc un buchet care face din ce în ce mai puternici minorii din apropiere. Baronul Nashor respinge șapte minute după ce a fost ucis.
Multe detalii s-au schimbat în timp; Liga nu este un joc static, mecanismele fiind introduse și eliminate de la lansarea în 2009. De exemplu, Rift Herald a fost adăugat abia în 2016, iar abilitățile sale au fost refăcute în 2017; [22] [21] Dragonii au dat mai degrabă aur decât amabili din 2009-2014, iar dragonii au devenit drakui numai cu aromă elementară în 2016; jungle monștrii au fost adăugate și refăcute; durata de timp necesară pentru ca inhibitorii să respawn a fost de 4 minute, mai degrabă decât de 5 minute pentru un timp; Baron Nashor a dat un pionier mai puternic statisticii campionilor, dar nici un bafta pentru minionii din 2009-2014; si asa mai departe.

Curba treia
În Twisted Treeline, două echipe de trei jucători concurează pentru a distruge adversarul echipei Nexus, care este păzită inamic Towers. [23] Este asemănător din punct de vedere conceptual cu Riftul lui Summoner, dar este mai mic decât trei față de trei decât cinci față de cinci. [23] Mai degrabă decât lanțurile de turnulete și trei inhibitori ai lui Summoner Rift 3, Twisted Treeline are doar 2 benzi și 2 inhibitori, cu jungla între ele. Celelalte diferențe sunt adăugarea a două "Altari", controlul cărora conferă echipei de ocupație o varietate de bonusuri, iar înlocuirea lui Baron Nashor cu Vilemaw, o divitate păianjenică rea. Membrii vii ai echipei care ucide Vilemaw primesc un bonus temporar, similar celui acordat de Baron Nashor.

Călătoresc abisul
Aburul Howling este folosit pentru meciurile "ARAM" (All Random All Mid) și este de cinci față de cinci. [19] Diferența dintre abis și alte hărți este că există o singură bandă îngustă de turrete și un inhibitor, și nici o zonă neutră a junglei. Astfel, mai degrabă decât hărțuirea și mișcarea ascunsă, abisul se concentrează exclusiv pe lupte mari de echipă în singura banda mijlocie. Jucătorii nu se pot întoarce la baza lor alianță pentru a-și reface sănătatea și mana sau pentru a cumpăra obiecte, dacă nu au fost uciși. [23] ARAM a fost lansat ca un mod oficial în septembrie 2013. [24]

Crystal Scar
Crystal Scar a fost folosit pentru modul Dominion, un format de jocuri întrerupt în cazul în care echipe de cinci jucători au concurat pentru a captura puncte de control și dețin acele puncte pentru cea mai lungă perioadă de timp posibil. [25] Harta este formată dintr-un cerc cu 5 puncte de control. Fiecare echipă controlează o bază cunoscută sub numele de fântână, situată în colțurile de jos din stânga și din dreapta ale hărții. Fiecare echipă marchează puncte prin captarea și deținerea mai multor obiective decât cealaltă echipă de-a lungul timpului, care este apoi redusă din totalul "vieții" celeilalte echipe. Aceste puncte se bazează pe un scor inițial de 200. Prima echipă care reduce echipa de la 0 puncte atinge victoria. Dominion a fost lansat pe 26 septembrie 2011 și a fost pensionat la 22 februarie 2016, deși ciclul Crystal este folosit pentru anumite alte formate rotative, cum ar fi Ascensiunea.[26] [27]

Tipuri de jocuri
League of Legends include mai multe tipuri de jocuri pe care jucătorii pot să le selecteze. [13] [28]

Tutorialul este primul tip de joc disponibil pentru jucătorii noi. Tutorialul este jucat pe aburul Howling si are rolul de a invata noii jucatori regulile si gameplay-ul Ligii .
Co-op Vs. AI este disponibilă jucătorilor noi după completarea sau renunțarea la Tutorial. Se joacă pe Riftul Summoner, Twisted Treeline și (anterior) cicatricea Crystal, și echipează echipe de jucători umani împotriva unei echipe opuse de campioni de inteligență artificială controlate de calculator.
Normal Matchmaking folosește un sistem automatizat de potrivire a jocurilor, pentru a asocia echipe de jucători de aceeași înaltă calitate unul împotriva celuilalt.
Ranked Matchmaking este disponibil jucătorilor la atingerea nivelului de cont 30. Foloseste un sistem similar cu Matchmaking Normal; totuși, echipele pre-făcute trebuie să aibă o rezistență comparabilă la ELO, astfel încât jucătoarele experimentate și jucătorii slabi nu au voie să echipeze împreună în Ranked. După ce au jucat 8 sau mai multe jocuri clasate, conturile primesc un "rang" public care corelează aproximativ cu clasamentul lor ELO.
Jocuri personalizate permit jucătorilor să joace orice hartă cu orice combinație de jucători sau colegi de echipă și adversari AI.
League of Legends include de asemenea trei moduri în care echipele pot alege ce campion va juca pentru un meci dat:

Blind Pick permite celor două echipe să își aleagă simultan campionii. Jucătorii învață doar selecțiile campionilor echipei adversare atunci când începe meciul. Acesta este disponibil pe Summit's Rift, Twisted Treeline și Crystal Scar pentru jocurile de potrivire normală și Co-op vs. AI și pentru toate modurile în jocuri personalizate.
Draft Pick permite fiecărei echipe să interzică cinci campioni fiecare (un total de zece campioni interzis), eliminându-i din meci. Echipele apoi se transformă selecționând campionii lor, în timp ce pot vedea selecțiile celeilalte echipe. Acesta este disponibil pe Summit Rift pentru jocuri de potrivire, și pentru toate modurile în jocuri personalizate.
Alegerea aleatorie atribuie în mod aleator un campion la fiecare jucător. Jucătorii acumulează re-roll-uri jucând mai multe meciuri, pe care le pot folosi pentru a selecta aleator un alt campion pentru acel meci. Este disponibil pe jocul Abyling Abyss pentru jocurile ARAM (All Random All Mid) și pentru toate modurile în jocuri personalizate.
Tipuri de campioni
În prezent, există 143 de campioni în League of Legends începând cu data de 13 ianuarie 2019. [29] Liga împarte tipurile de campioană în mai multe moduri. Cea mai importantă diferență este tipul de daune pe care un campion îl ocupă; unii campioni se confruntă în mare măsură cu daune fizice, care este rezistată de armura stat, iar alți campioni se confruntă în mare măsură cu daune magice, care este rezistată de statul de rezistență magică. Unii campioni se confruntă cu o combinație de ambele și pot alege care să sublinieze; iar unele abilități rare se confruntă cu "adevărate" pagube care nu pot fi atenuate nici de armura, nici de rezistența magică. Riot Games a clasificat toți campionii ca fiind unul dintre cele șase tipuri pentru a ajuta începătorii. [30] Nu toți campionii se potrivesc perfect tipului lor, bineînțeles. Clasificările oficiale ale Riot sunt următoarele:

Marksman: Marksmenii, cunoscuți și sub denumirea de "AD Carries", sunt campioni care se ocupă de obicei de daune fizice. Acești campioni se confruntă cu daune susținute în timp, mai degrabă decât într-o explozie scurtă, și de obicei sunt cele mai bune la distrugerea obiectivelor, cum ar fi turnuletele inamice sau dracii elementari. Cu toate acestea, tind să aibă apărare slabă. Exemple de sportivi sunt Ashe, Caitlyn, Miss Fortune și Varus. [31]
Mage: Mage, uneori cunoscut sub numele de "AP Carries", sunt campioni cu abilități puternice de distrugere a magiei și abilități de sprijin, dar apărare slabă și mobilitate scăzută. Mages sunt un set divers de campioni. Unii subliniază uciderea campionilor singuri din gama foarte repede; unii se specializează în domeniul afectării efectelor unor ținte multiple; unii se specializează într-o gamă imensă pentru a ataca inamicii în siguranță din afară. Exemple de magi sunt Karthus, Lissandra, Lux și Swain. [30]
Assassin: Un campion care este specializat în uciderea unui alt campion cât mai repede posibil, de obicei în cadrul melee melee. [32] Acești campioni au tendința de a merge după inamicul lui AD / AP Carry și alți "squishy" campioni, dar au tendința de a avea apărare slabă înșiși dacă sunt prinși. Ele se remarcă printr-o mobilitate excelentă care le permite să atingă și să atingă țintele prioritare. Exemple de asasini sunt Diana, Fizz, Katarina și Zed. [30]
Tank : Campionii care sunt greu de ucis și de a-și absorbi daunele pentru echipa lor. În schimb, ele se confruntă de obicei cu mai puține daune, dar pot compensa abilitățile utile de "control al mulțimii" pentru a distrage sau a dezactiva inamicii sau pentru ai forța pe inamici să lupte prin ei mai întâi înainte de a putea ataca "purta". Exemple de tancuri sunt Malphite, Sejuani, Rammus și Zac. [30]
Fighter: Campionii care îmbină atributele unui dealeru de daune și un rezervor, combinând supraviețuirea moderată cu daunele. O desemnare obișnuită pentru luptătorii de luptă din apropiere, deoarece trebuie să poată supraviețui suficient de mult pentru a se apropia de țintă. Exemple de luptători sunt Jax, Xin Zhao, Rek'Sai și Wukong. [30]
Sprijin: Campionii ai căror abilități sunt menite să ajute în mod direct restul echipei prin furnizarea de vindecare, alianțe de lustruire, debuffing echipa inamicului sau o combinație a celor de mai sus. Campionii de sprijin sunt deseori asociați cu un alt campion în faza inițială a jocului, unde sprijinul nu atacă minionii, ci se concentrează în schimb pe ajutorarea partenerului și hărțuirea campionilor inamici. Sprijinul este, de asemenea, de așteptat să acorde cea mai mare atenție hărții ca întreg, plasând secții care acordă viziune și urmărind mișcări inamice surpriză. Exemplu de suporturi sunt Alistar, Nami, Soraka și Taric. [30] [31]
Alegerea pieselor joacă un rol important în cele de mai sus și poate schimba stilul unui campion. De exemplu, dacă campionul Jarvan IV achiziționează toate obiectele de daune, el funcționează ca un asasin; el poate ucide dușmanii repede, dar moare rapid el însuși. Dacă Jarvan cumpără toate obiectele defensive, el este un tanc axat pe distrugerea și lustruirea aliaților săi. Undeva între el, este un luptător. În același mod, campioni precum Morgana, Annie și Lux pot construi seturi de articole care se concentrează pe daune mari cum ar fi un Mage sau seturi de articole concentrate pe distrugerea dușmanilor și ajutând aliații ca un sprijin.
[Image: giphy.gif?cid=ecf05e47150f77975f50f56868...=giphy.gif]


Forum Jump: