[CAMPANIE STAFF]Cautam moderatori si designeri activi!
Welcome to WTFCS Community Forums!
Servere gaming la super-preturi! [HOSTING SERVICE]
-->






[IMPORTANT] Cerinte+Regulament Staff
Author : Aw Man, Category : Cereri Admin/Helper, 0 Replyes, 790 Views
EVALUATE THIS TOPIC
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 Guest(s)
Incepator

82
POSTS
5
THREADS
50
REPUTATION
Male
Sex

WtfCs Coins: 1.02[w]
07-24-2020, 03:38 PM (This post was last modified: 02-19-2022, 02:03 PM by Aw Man.)
#1
Aveti mai jos cerintele necesare unei aplicatii pentru a lua staff pe Arena:

1. Varsta minima este de ~15 ani (aici joaca un rol important comportamentul)
2. Nu este permis comportamentul trivial, mai ales fata de staff, inainte de a face o aplicatie pentru helper.
3. Nu sunt permise mute-urile/gag-urile multiple pe contul dvs, in special banurile, deoarece confera o lipsa de incredere.
4. Sunt necesare ~20 de ore de activitate, fara a sta afk,(inclusiv reporturi pe u@, !call in chat cand sunt codati etc.) pentru gradul de helper.
5. Pentru gradele mai mari (Admin, Moderator, Trusted, etc.), aveti nevoie de: 85 ore, 130 ore, 150 ore, dar si de numeroase gaguri/mute-uri/banuri acordate.
6. Gradele mai mari (vezi mai sus), nu sunt acordate din prima, pentru a lua up la un grad mai inalt, trebuie sa fii avut gradul precedent de minim 2 saptamani.
7. Trebuie sa ai un limbaj cumsecade, sa fii un exemplu si pentru restul jucatorilor. 
8. Regulamentul serverului TREBUIE citit, deoarece sta la baza comunitatii.
9. La intrebarea "Ai citit regulamentul", pe langa raspunsul dvs., trebuie sa scrieti "arenawtfcsftw". 
10. Trebuie sa ai activitate aproape zilnica pe server.
11. Trebuie sa poti participa la interviul de initiere(care include o verificare in PC), care va avea loc inainte de a fi acceptat in staff.

Precizare: Gradele pe serverul nostru nu pot fi cumparate, inafara de cele VIP, acestea pot fii castigate, prin incredere, comportament, si activitatea dvs.
               Interviul va avea loc pe discord, asa ca este NECESAR sa fiti pe serverul de discord al comunitatii WTFCS: You are not allowed to view links. Register or Login to view.



Regulament admini/helperi:


1. Toti adminii trebuie sa fie un exemplu pentru jucatori, calmand tot timpul persoanele care fac galagie/injura prin mute/gag.
2. Fiecare admin trebuie sa aiba activitate pe server si forum(zilnica pe forum, iar pe server cat de mult posibil) 
3. Adminii nu au voie sa foloseasca comenzi pe playeri, fara acordul playerului respectiv (slap, blind, freeze). Acest lucru se aplica si in cazul comenzilor catre alti admini.
4. Fiecare admin este obligat să frecventeze forumul arenei şi să raspunda la cat mai multe threaduri.
5. Nu aveti voie sa banati permanent daca motivul nu include hack, refuz discord, coduri in pc, sau injuraturi foarte grave si repetate asupra staffului(fara a provoca playerul care injura)
6. Nu este permis sa aplicati mute/gag/ban/kick/slay, fara un motiv intemeiat.
7. In momentul in care sunteti injurat de catre un player, depinzand de gravitatea situatiei, mute-ul/gagul poate varia intre 30 minute(o injuratura agresiva fara provocare), pana la 360 de minute(injuraturi de genul:imi bag .... in serverul vostru si in staff.). 
 In cazul al doilea, puteti chema un admin, pentru ca acest tip de comportament se sanctioneaza cu ban. 
8. Dacă unui admin ii este comunicat sau descoperă un bug este obligat să sesizeze imediat un grad mai inalt(moderator, co-owner, owner, chiar si fondator)!
9. Adminii nu au voie sa isi foloseasca gradul in avantajul lor , sau pentru a ajuta un prieten. (spam de slapuri, facand referinta la punctul 3.)
10. Indiferent de sanctiunea pe care ati dat-o jucatorilor trebuie sa precizati si motivul atunci cand aplicati sanctiunea respectiva. 
11. In cazul in care veti avea o perioada de inactivitate, este necesar sa anuntati tot stafful, pe discordul serverului, mentionand durata inactivitatii si motivul. 
12. Nu este permisa distribuirea contului altor persoane(prieteni, frati, etc.)
13. Jignirile intre colegi sunt interzise.(Aici vor interveni gradele mai mari)
14. Atunci cand un jucator anunta pe u@ un codat sau un camper, sunteti nevoiti sa intrati la spec si sa urmariti playerul raportat. 
15. INTERZIS voice_enable 0 adminilor, deoarece pot fii certuri in timp ce sunteti pe server, iar voi nu veti putea sa actionati corespunzator.
16. Nu abuzati de accesul primit si NU FACETI EXCEPTII cu unii jucatori datorita relatiei cu ei inafara serverului ( prieteni, cunostiinte, etc).
17. Cateva motive pentru a acorda un ban sunt, dar nu numai: Coduri in calculator/ coduri clare in joc, limbaj foarte agresiv catre staff/playeri, refuzul de a schimba numele daca acesta contine alta comunitate/server, spamul fara motiv
al chatului adminilor(u@), dupa ce playerul a fost sanctionat cu mute/gag/silence.
You are not allowed to view links. Register or Login to view.


Forum Jump: