WTFCS Community | Gaming community @ since 2011

Full Version: [PAWN] Kill Player Command
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Creat de Tupi

În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să omorâți un jucator.
 
 
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd și am definit SCM-ul


Code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
 
#define SCM SendClientMessage
Acum vom crea comanda în sine prin care vom omorâ un jucător.


Code:
CMD:kill(playerid, params[])
{
   new id, string[128], sendername[16], receivername[16]; //ne cream variabilele de care avem nevoie
   //eu verificarea pentru admin o voi face in felul urmator, adica daca este logat cu parola RCON
   if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, -1, "Eroare: Nu ai acces la aceasta comanda!");
   //insa voi o puteti face in functie de enum-ul pe care il aveti in gamemode (ex: if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) )
   if(sscanf(params, "u", id)) return SCM(playerid, -1, "Use: /kill <Name/Playerid>"); //verificam daca in sintaxa comenzii s-a folosit un Nume/ID
   if(!IsPlayerConnected(id) || id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, -1, "Error: Player not connected!");
      
   GetPlayerName(playerid, sendername, 16); //luam numele celui care foloseste comanda
   GetPlayerName(id, receivername, 16); //luam numele celui pe care se foloseste comanda
   SetPlayerHealth(id, 0.0); //setam viata jucatorului pe 0
   format(string, sizeof(string), "Adminul %s te-a omorat.", sendername); //formatam string-ul in felul urmator
   SCM(id, -1, string); //il trimitem celui pe care se foloseste comanda
   format(string, sizeof(string), "L-ai omorat pe %s", receivername); //formatam string-ul in felul urmator
   SCM(playerid, -1, string); //il trimitem celui care foloseste comanda
     
   return 1;
}