12-18-2020, 05:58 PM
Creat de Tupi
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să omorâți un jucator.
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd și am definit SCM-ul
Acum vom crea comanda în sine prin care vom omorâ un jucător.
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să omorâți un jucator.
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd și am definit SCM-ul
Code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define SCM SendClientMessage
Code:
CMD:kill(playerid, params[])
{
new id, string[128], sendername[16], receivername[16]; //ne cream variabilele de care avem nevoie
//eu verificarea pentru admin o voi face in felul urmator, adica daca este logat cu parola RCON
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, -1, "Eroare: Nu ai acces la aceasta comanda!");
//insa voi o puteti face in functie de enum-ul pe care il aveti in gamemode (ex: if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) )
if(sscanf(params, "u", id)) return SCM(playerid, -1, "Use: /kill <Name/Playerid>"); //verificam daca in sintaxa comenzii s-a folosit un Nume/ID
if(!IsPlayerConnected(id) || id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, -1, "Error: Player not connected!");
GetPlayerName(playerid, sendername, 16); //luam numele celui care foloseste comanda
GetPlayerName(id, receivername, 16); //luam numele celui pe care se foloseste comanda
SetPlayerHealth(id, 0.0); //setam viata jucatorului pe 0
format(string, sizeof(string), "Adminul %s te-a omorat.", sendername); //formatam string-ul in felul urmator
SCM(id, -1, string); //il trimitem celui pe care se foloseste comanda
format(string, sizeof(string), "L-ai omorat pe %s", receivername); //formatam string-ul in felul urmator
SCM(playerid, -1, string); //il trimitem celui care foloseste comanda
return 1;
}