[CAMPANIE STAFF]Cautam moderatori si designeri activi!
Welcome to WTFCS Community Forums!
Servere gaming la super-preturi! [HOSTING SERVICE]
-->






[PAWN] Kill Player Command
Author : mihay111, Category : Tutoriale, 0 Replyes, 736 Views
EVALUATE THIS TOPIC
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 Guest(s)
Moderator
     
577
POSTS
452
THREADS
190
REPUTATION
Male
Sex

WtfCs Coins: 0.15[w]

Suit Member
12-18-2020, 05:58 PM
#1
Creat de Tupi

În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să omorâți un jucator.
 
 
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd și am definit SCM-ul


Code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
 
#define SCM SendClientMessage
Acum vom crea comanda în sine prin care vom omorâ un jucător.


Code:
CMD:kill(playerid, params[])
{
   new id, string[128], sendername[16], receivername[16]; //ne cream variabilele de care avem nevoie
   //eu verificarea pentru admin o voi face in felul urmator, adica daca este logat cu parola RCON
   if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, -1, "Eroare: Nu ai acces la aceasta comanda!");
   //insa voi o puteti face in functie de enum-ul pe care il aveti in gamemode (ex: if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) )
   if(sscanf(params, "u", id)) return SCM(playerid, -1, "Use: /kill <Name/Playerid>"); //verificam daca in sintaxa comenzii s-a folosit un Nume/ID
   if(!IsPlayerConnected(id) || id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, -1, "Error: Player not connected!");
      
   GetPlayerName(playerid, sendername, 16); //luam numele celui care foloseste comanda
   GetPlayerName(id, receivername, 16); //luam numele celui pe care se foloseste comanda
   SetPlayerHealth(id, 0.0); //setam viata jucatorului pe 0
   format(string, sizeof(string), "Adminul %s te-a omorat.", sendername); //formatam string-ul in felul urmator
   SCM(id, -1, string); //il trimitem celui pe care se foloseste comanda
   format(string, sizeof(string), "L-ai omorat pe %s", receivername); //formatam string-ul in felul urmator
   SCM(playerid, -1, string); //il trimitem celui care foloseste comanda
     
   return 1;
}


Forum Jump: