[Image: Call-of-Duty-Advanced-Warfare-7-630x354.jpg]
Pentru al treilea an la rând, seria Call of Duty scade în vânzările retail din continentul Nord American.
Deși în continuare un mastodont al vânzărilor, franciza nu reușește să se ridice la perioada de glorie a vânzărilor din perioada lui Modern Warfare 3. Astfel, Advanced Warfare a vândut mai puțin de jumătate din numărul de unități pe care MW3 a reușit să le „miște”, deși c vânzări digitale este în continuare pe primul loc.
Mai mult, acești trei ani marchează declinul continuu pe care seria îl suferă la numărul de pre-comenzi, Advanced Warfare având doar jumătate din numărul de care se bucura Ghosts.
Totalul vânzărilor este deasemenea într-o continuă scădere de la iterație la următoarea, iar potențialele vânzări pentru AW înainte de Crăciun sunt preconizate a fi foarte mici. Astfel se oferă un motiv pentru care Activision, distribuitorul jocurilor Call of Duty, nu a oferit în acest an numărul de vânzări deși în trecut erau dornici să publice astfel de date.
Deși Activision a fost de acord pentru împrospătarea formulei clasice de Call of Duty cu jetpacks și o atmosferă futuristă, o decizie menită să aducă mai mulți cumpărători, faptul că Titanfall a adus aceleași teme înaintea sa nu a fost de bun augur.