[CAMPANIE STAFF]Cautam moderatori si designeri activi!
Welcome to WTFCS Community Forums!
Servere gaming la super-preturi! [HOSTING SERVICE]
-->






Audi A6
Author : Destroyer, Category : Automobile, 0 Replyes, 958 Views
EVALUATE THIS TOPIC
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 Guest(s)
STARBOY
       
1,714
POSTS
1,354
THREADS
650
REPUTATION
Male
Sex

WtfCs Coins: 1.64[w]

8YDrunk Member1K
12-25-2013, 10:45 AM
#1
Descriere :

Noul Audi A6 intră în segmentul premium al clasei E cu abordarea cu care ne-a obişnuit constructorul din Ingolstadt: discreţie, eleganţă şi eficienţă. Deşi este o maşină premium, A6 nu epatează în niciun fel prin design, prezentând un aspect cumpătat şi echilibrat. Odată urcaţi la volan, găsim elementele interioare tipice mărcii Audi şi aceeaşi ambianţă sobră, caracteristică unui automobil de origine germană.


Motor & Transmisie

Avem în faţă cea mai puternică versiune de motorizare din gama A6. În ciuda faptului că este cel mai puternic diesel de 3.0 litri din portofoliul concernului Volkswagen, Audi A6 3.0 TDI nu este cel mai puternic model din segment. Acesta este surclasat de BMW Seria 5, Mercedes E 350CDI şi Jaguar XF 3.0 D în versiunea superioară de putere (275 CP).

Motorul oferă un nivel corect de performanţă, ajutat de cei 500 Nm disponibili încă de la 1.400 rpm - cea mai joasă turaţie din segment la care este atins cuplul maxim. Unii rivali utilizează transmisii automate cu şapte sau cu opt trepte, dar cei de la Audi au optat pentru o unitate S-Tronic cu două ambreiaje, care oferă şapte rapoarte. Transmisia se comportă diferit faţă de o automată convenţională, oferind reprize mai bune în unele situaţii.

Antifonarea este la fel de bună ca la rivalii de la Mercedes-Benz şi BMW, toate cele trei modele fiind la fel de silenţioase. În materie de reprize, diferenţele dintre E350 CDI 4Matic, M 3.0, 530d xDrive, A6 3.0 TDI quattro şi XF 3.0 D sunt foarte mici, din moment ce toate modelele oferă puteri similare (minim 240 CP şi peste 500 Nm), iar transmisiile utilizate sunt şi ele apropiate în materie timpi de reacţie.

Consum

Deşi clienţii unui automobil de peste 50.000 de euro nu ar trebui să se uite la consumul de carburant cu atât de multă atenţie, constructorii s-au luptat pentru a obţine cel mai bun rezultat. Cel mai eficient model de segment D cu motor diesel de 3.0 litri şi tracţiune integrală este BMW 530d xDrive, cu un consum mediu de 5.7 litri la sută.

Versiunea 3.0 TDI a lui Audi A6, echipată cu motorul de 245 CP şi quattro, are un consum mediu apropiat de cel al liderului segmentului: 5.9 litri la sută. E 350 CDI consumă 6.6 litri la sută în regim mixt, în timp ce Infiniti M30d consumă 7.5 litri. Jaguar XF 3.0 D are un consum mediu de 6.8 litri.

În cadrul testului nostru, am obţinut un consum urban situat între 10 şi 11 litri la sută, în funcţie de cât de aglomerat era oraşul. Dacă am opri instalaţia de climatizare, consumul urban scade până la 8 litri la sută într-un trafic relaxat şi cu modul economic cuplat.

Pe autostradă, la 120 km/h în treapta a şaptea, Audi A6 rulează la 1.900 rpm şi are un consum mediu de 6.6 litri la sută cu instalaţia de climatizare în funcţiune. În regim extraurban, consumul modelul atinge 6.1 litri la sută dacă nu depăşim 100 km/h şi rulăm constant, fără acceleraţii inutile.


Performante :

6.1 secunde. Atât le sunt necesare lui Audi A6 3.0 TDI 245 CP quattro şi lui BMW 530d xDrive să accelereze de la 0 la 100 km/h. Având în vedere faptul că ambele modele au transmisii care nu necesită intervenţia şoferului pentru schimbarea treptelor, o pornire simultană a celor două modele ar duce la o egalitate între cele două vehicule pe o linie dreaptă, dacă ar merge în paralel.

Ceilalţi concurenţi au nevoie de cel puţin 0.5 secunde pentru a se apropia de timpul 0-100 al lui Audi A6 3.0 TDI, respectiv BMW 530d, cu toate că Infiniti M şi Jaguar XF nu sunt oferite şi în versiuni cu tracţiune integrală şi motor diesel, de unde şi pierderea la plecarea de pe loc.

La capitolul viteză maximă avem egalitate, aproape toate modelele din comparaţia noastră fiind capabile să atingă 250 km/h, după care intervine limitarea electronică.


You are not allowed to view links. Register or Login to view.
Regulament forum: You are not allowed to view links. Register or Login to view.

You are not allowed to view links. Register or Login to view.

You are not allowed to view links. Register or Login to view.


Forum Jump: