[CAMPANIE STAFF]Cautam moderatori si designeri activi!
Welcome to WTFCS Community Forums!
Servere gaming la super-preturi! [HOSTING SERVICE]
-->






[Tutorial]Cum creezi un plugin!
Author : SaTaNa99, Category : Tutoriale, 0 Replyes, 867 Views
EVALUATE THIS TOPIC
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 Guest(s)
fondator rsp.wtfcs.com
 
421
POSTS
150
THREADS
0
REPUTATION
Male
Sex

WtfCs Coins: -0.01[w]
01-09-2014, 11:05 AM
#1
Vrei sa creezi un plugin pentru Sa-Mp cu microsoft Visual C++ si nu sti cum?
Urmeaza acesti pasi:

Trebuie sa instalezi Microsoft Visual C++.
Trebuie sa ai experienta in pawno pentru a intelege unele lucruri.
sa incepem!

Deschide Microsoft Visual C++ (2008/2010 version).
Dute la "File" apasa pe "New" si alege "Project".
[Image: 93040080.jpg]
Alege "Win32 Project", scrie un nume si apoi apasa "OK" pentru a continua.
[Image: 20612685.jpg]
Apasa "Next" pentru a continua.
In urmatorul dialog trebuie sa selectezi "DLL" apoi apasa butonul "Finish".

Apasa pe "View" si alege "Other windows" apoi apasa "Solution explorer")
You are not allowed to view links. Register or Login to view.
Dupa cum vezi am numit proiectul "Test". Apasa click pe "Test" la "Solution explorer" si alege "Properties".

In dreapta, click pe "Linker" apoi alege "Input" . "Module Definition File" este numele proiectului apoi apasa "OK".
[Image: 31736483.png]
Dute inapoi la "solution explorer" si apasa click dreapta pe pe numele proiectului tau apoi alege "Add", si apoi apasa click "New Item".
In urmatorul dialog, alege "C++ File (.cpp)" si jos la "Name" scrii ce scrii la "Module Definition File" (in step 11). apoi apasa "Add".

Apasa click dreapta pe numele proiectului tau, alege "Add" si apasa "New Item" iar.
Apoi faci la fel, alegi"C++ File (.cpp)" dar acum, scrii la "Name" numele care lai ales inainte dar acu cu extensia ".cpp" . Apoi apasa "Add".
[Image: 21321823.jpg]

Acum vei vedea 2 tabele: "YourProjectName.def" si "YourProjectName.cpp".
Deschide"YourProjectName.def" si da paste paste la urmatorul cod:
Code:

EXPORTS
Supports
Load
Unload
AmxLoad
AmxUnload

Acum deschide "YourProjectName.cpp" si copie urmatorul cod:
Pawno Code:
#include "../SDK/plugin.h"

typedef void
(*logprintf_t)(char* format, ...)
;

logprintf_t
logprintf
;

void
**ppPluginData
;

extern void
*pAMXFunctions
;

PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL Load(void **ppData)
{
pAMXFunctions = ppData[PLUGIN_DATA_AMX_EXPORTS];
logprintf = (logprintf_t)ppData[PLUGIN_DATA_LOGPRINTF];
return 1;
}

PLUGIN_EXPORT void PLUGIN_CALL Unload()
{
}

AMX_NATIVE_INFO projectNatives[] =
{
{ 0, 0 }
};


PLUGIN_EXPORT unsigned int PLUGIN_CALL Supports()
{
return SUPPORTS_VERSION | SUPPORTS_AMX_NATIVES;
}

PLUGIN_EXPORT int PLUGIN_CALL AmxLoad(AMX *amx)
{
return amx_Register(amx, projectNatives, -1);
}

PLUGIN_EXPORT int PLUGIN_CALL AmxUnload(AMX *amx)
{
return AMX_ERR_NONE;
}

Dute inapoi la " Solution explorer" si apasa click dreapta pe numele proiectului tau , alege "Add", si da click pe "New Filter". Acum vei vedea ca s-a creat un nou fisiel. Schimbai numele cu "SDK".
Da extract la fisierul "SDK" si il downloadezi in "Documents/Visual Studio 2010/Projects/YourProjectName/".
Dute la "Solution explorer" si da click dreapta pe "SDK" pe care l-ai creat si apasa"Add", apoi da click pe "Existing Item".
un dialog va aparea, acum cauta folderul in care ai descarcat "SDK" si alege "amxplugin.cpp".
Acum apasa F7 pentru compilare.
Vei gasi fisierul .dll in folderul de Degug.

Crearea unui native


Adauga asta undeva prin scriptul tau .cpp:
Pawno Code:

static cell AMX_NATIVE_CALL YourNativeNameHere(AMX *amx, cell *params)
{
logprintf("Mi-am creat primul meu plugin )");
return 1;
}
Dute la Pawno:
Pawno Code:

AMX_NATIVE_INFO projectNatives[] =
{
{ 0, 0 }
};
Adauga "{ "YourNativeNameHere", YourNativeNameHere }", asa:
Pawno Code: [Select]
AMX_NATIVE_INFO projectNatives[] =
{
{ "YourNativeNameHere", YourNativeNameHere } // In primul array, scrii numele native-ului care il vei folosi in PAWN. In prima parte, scrii numele in fisierul .cpp .
};

Compileaza si dute la folderul Debug-ului.
Alege fisierul .dll si scrie asta in fisierul serverului tau (.pwn).
Creaza un .pwn si adauga "native YourNativeNameHere();" in script. Si folosestel sub "OnFilterScriptInit".

Pawno Code:

#include <a_samp>

native YourNativeNameHere();

public OnFilterScriptInit()
{
YourNativeNameHere();
return 1;
}

Iti deschizi serverul, si ar trebui sa se printeze ca: "Mi-am facut primul plugin :)".
Asta este doar baza. Acum iti poti crea propriile pluginuri!
Regulament forum: You are not allowed to view links. Register or Login to view.

You are not allowed to view links. Register or Login to view.

You are not allowed to view links. Register or Login to view.


Forum Jump: