Tutorial de Tupi
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care un jucător poate șopti celor care se află în același vehicul cu el.
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, foreach, zcmd și am definit SCM-ul
Code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <foreach>
#define SCM SendClientMessage
Acum vom crea comanda în sine prin care vom sopti în vehiculul în care ne aflam.
Code:
CMD:carwhisper(playerid, params[])
{
new message[64], string[128], sendername[16]; //ne cream variabilele de care avem nevoie
if(sscanf(params, "s[64]", message)) return SCM(playerid, -1, "Use: /carwhisper <Message>"); //verificam daca in sintaxa comenzii s-a folosit un mesaj
GetPlayerName(playerid, sendername, 16); //luam numele celui care sopteste
format(string, sizeof(string), "InVehicle %s whisper: %s", sendername, message); //formatam string-ul in felul urmator
foreach(Player, i) { //scanam toti jucatorii de pe server
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInVehicle(i, GetPlayerVehicleID(playerid))) SCM(i, -1, string); //verificam daca jucatorul este online si se afla in aceiasi vehicul cu cel care foloseste comanda atunci ii trimitem string-ul formatat mai sus
}
return 1;
}