[CAMPANIE STAFF]Cautam moderatori si designeri activi!
Welcome to WTFCS Community Forums!
Servere gaming la super-preturi! [HOSTING SERVICE]
-->






[TUTORIAL] [PAWN] Whisper Command
Author : mihay111, Category : Tutoriale, 0 Replyes, 656 Views
EVALUATE THIS TOPIC
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 Guest(s)
Moderator
     
577
POSTS
452
THREADS
190
REPUTATION
Male
Sex

WtfCs Coins: 0.15[w]

Suit Member
11-10-2020, 04:45 PM
#1
Tutorial de Tupi

n acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care un jucător poate șopti catre alt jucător
 
 
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_sampsscanf2, zcmd și am definit SCM-ul


Code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
 
#define SCM SendClientMessage


Acum vom crea comanda în sine prin care vom sopti unui jucător.


Code:
CMD:whisper(playerid, params[])
{
    new id, message[64], string[128], sendername[16], receivername[16], Float:Pos[3]; //ne cream variabilele de care avem nevoie
    if(sscanf(params, "us[64]", id, message)) return SCM(playerid, -1, "Use: /whisper <Name/Playerid> <Message>"); //verificam daca in sintaxa comenzii s-a folosit un nume/id si un mesaj
    if(playerid == id) return 1; //daca ID-ul introdus in sintaxa comenzii corespunde cu propriul ID atunci nu vom returna nimic
     GetPlayerPos(id, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
     if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, Pos[0], Pos[1], Pos[2])) return SCM(playerid, -1, "Eroare: Acest jucator nu se langa tine."); //verificam daca jucatorul nu catre care se sopteste nu este langa cel care sopteste atunci returnam un mesaj informativ
    GetPlayerName(playerid, sendername, 16); //luam numele nostru
    GetPlayerName(id, receivername, 16); //luam numele celui caruia ii soptim
    format(string, sizeof(string), "Whisper to %s: %s", receivername, message); //formatam string-ul in felul urmator
    SCM(playerid, -1, string); //trimitem primul string formatat jucatorului care sopteste
    format(string, sizeof(string), "Whisper from %s: %s", sendername, message); //formatam din nou string-ul in felul urmator
    SCM(id, -1, string); //trimitem din nou string-ul formatat jucatorului catre care se sopteste
    return 1;
}


Forum Jump: