-->
WTFCS Community | Gaming community @ since 2011
/
WTFCS - GAMING
/
Lumea jocurilor
/
SA:MP
/
Ajutor scripting
/
Tutoriale
/
TUTORIAL [PAWN] Data & Timp
[TUTORIAL] [PAWN] Data & Timp
Author : mihay111,
Category : Tutoriale,
0 Replyes,
708 Views
1 Guest(s)
11-10-2020, 04:48 PM
TUTORIAL DE TUPI
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate afișa data cât și ora pe server.
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp și am definit FUNCTION
1. Creăm două variabile, una pentru dată, iar celalaltă pentru oră.
2. Creăm două textdraw-uri globale, unul pentru dată și unul pentru oră.
3. Mergem la [b]OnGameModeInit și vom crea un timer global cu intervalul de 1 secundă.[/b]
4. Creăm funcția care va fi apel
ată la fiecare secundă de către timer-ul creat.
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate afișa data cât și ora pe server.
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp și am definit FUNCTION
Code:
#include <a_samp>
#define function%0(%1) forward %0(%1); public %0(%1)
1. Creăm două variabile, una pentru dată, iar celalaltă pentru oră.
Code:
new Text: ServerDate;
new Text: ServerTime;
2. Creăm două textdraw-uri globale, unul pentru dată și unul pentru oră.
Code:
ServerDate = TextDrawCreate(576.999694, 31.525890, "10.10.2020");
TextDrawLetterSize(ServerDate, 0.271666, 1.309629);
TextDrawAlignment(ServerDate, 2);
TextDrawColor(ServerDate, -1);
TextDrawSetShadow(ServerDate, 0);
TextDrawSetOutline(txtDateDisp, 1);
TextDrawBackgroundColor(ServerDate, 255);
TextDrawFont(ServerDate, 2);
TextDrawSetProportional(ServerDate, 1);
Code:
ServerTime = TextDrawCreate(577.000122, 14.933329, "00:00");
TextDrawLetterSize(ServerTime, 0.484999, 1.890370);
TextDrawAlignment(ServerTime, 2);
TextDrawColor(ServerTime, -1);
TextDrawSetShadow(ServerTime, 0);
TextDrawSetOutline(ServerTime, 1);
TextDrawBackgroundColor(ServerTime, 255);
TextDrawFont(ServerTime, 3);
TextDrawSetProportional(ServerTime, 1);
3. Mergem la [b]OnGameModeInit și vom crea un timer global cu intervalul de 1 secundă.[/b]
Code:
public OnGameModeInit()
{
OneSecondTimer = SetTimer("OneSecond", 1000, true);
return 1;
}
4. Creăm funcția care va fi apel
Code:
function OneSecond()
{
new hour, min, sec, year, month, day, dateString[32], timeString[32]; //cream variabilele necesare
gettime(hour, min, sec); //luam ora, minutele si secundele
getdate(year, month, day); //luam anul, luna si ziua
format(dateString, 32, "~w~%02d/%02d/%d", day, month, year); //formatam string-ul pentru data cu valorile luate mai sus
format(timeString, 32, "~w~%02d:%02d:%02d",hour, min, sec); //formatam string-ul pentru ora cu valorile luate mai sus
TextDrawSetString(ServerDate, dateString); //Setam textdraw-ului pentru data string-ul formatat mai sus
TextDrawSetString(ServerTime, timeString); //Setam textdraw-ului pentru ora string-ul formatat mai sus
TextDrawShowForAll(ServerDate); //Afisam tuturor jucatorilor textdraw-ul pentru data
TextDrawShowForAll(ServerTime); //Afisam tuturor jucatorilor textdraw-ul pentru ora
return 1;
}