-->
WTFCS Community | Gaming community @ since 2011
/
WTFCS - GAMING
/
Lumea jocurilor
/
SA:MP
/
Ajutor scripting
/
Tutoriale
/
[PAWN] GiveGunAll Command
[PAWN] GiveGunAll Command
Author : mihay111,
Category : Tutoriale,
0 Replyes,
617 Views
1 Guest(s)
12-18-2020, 05:47 PM
Creat de Tupi
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să dați o anumită armă jucătorilor pe o anumită rază
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd, foreach și am definit SCM-ul
Acum vom crea comanda în sine prin care vom seta nivelul de viață jucătorilor pe o anumită rază.
Cam aceasta este comanda prin care un admin de nivel X sau X+ poate să ofere o armă tuturor jucătorilor pe o anumită rază. Sper că v-a fost de ajutor acest tutorial.
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să dați o anumită armă jucătorilor pe o anumită rază
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd, foreach și am definit SCM-ul
Code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <foreach>
#define SCM SendClientMessage
Code:
CMD:givegunall(playerid, params[])
{
new range, gun, gunname[16], ammo, Float: Pos[3], string[128], sendername[16]; //ne cream variabilele de care avem nevoie
//eu verificarea pentru admin o voi face in felul urmator, adica daca este logat cu parola RCON
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, -1, "Eroare: Nu ai acces la aceasta comanda!");
//insa voi o puteti face in functie de enum-ul pe care il aveti in gamemode (ex: if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) )
if(sscanf(params, "iii", gun, ammo, range)) return SCM(playerid, -1, "Use: /givegunall <Gun> <Ammo> <Range>"); //verificam daca in sintaxa comenzii s-au folosit 3 valori
if(gun < 1 || gun > 46) return SCM(playerid, -1, "Error: Invalid weapon (1 - 46)!"); //daca arma folosita este mai mica de 0 sau mai mare de 46 returnam un mesaj informativ
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); //salvam coordonatele celui care foloseste comanda
GetPlayerName(playerid, sendername, 16); //salvam numele celui care foloseste comanda
foreach(Player, i) { //scanam toti jucatorii de pe server
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(i, range, Pos[0], Pos[1], Pos[2])) { //verificam daca jucatorul este conectat si daca este in apropierea celui care foloseste comanda pe raza folosita
GivePlayerWeapon(i, gun, ammo);
GetWeaponName(gun, gunname, 16);
GetPlayerName(playerid, sendername, 16);
format(string, sizeof(string), "Ai primit un %s cu %d gloante de la adminul %s", gungame, ammo, sendername); //formatam un mesaj in felul urmator pentru informarea jucatorului
SCM(i, -1, string); //le trimitem mesajul formatat
}
}
return 1;
}