Creat de Tupi
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să o armă unui jucător.
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd și am definit SCM-ul
Code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define SCM SendClientMessage
Acum vom crea comanda în sine prin care vom da unui jucător o anumită armă.
Code:
CMD:givegun(playerid, params[])
{
new id, gun, gunname[16], ammo, string[128], sendername[16], receivername[16]; //ne cream variabilele de care avem nevoie
//eu verificarea pentru admin o voi face in felul urmator, adica daca este logat cu parola RCON
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, -1, "Eroare: Nu ai acces la aceasta comanda!");
//insa voi o puteti face in functie de enum-ul pe care il aveti in gamemode (ex: if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) )
if(sscanf(params, "uii", id, gun, ammo)) return SCM(playerid, -1, "Use: /givegun <Name/Playerid> <WeaponID>"); //verificam daca in sintaxa comenzii s-au folosit 3 valori
if(gun < 1 || gun > 46) return SCM(playerid, -1, "Error: Invalid weapon ID (1 - 46)!"); //daca id-ul armei folosit este mai mic de 1 sau mai mare de 46 returnam in mesaj informativ
GivePlayerWeapon(id, gun, ammo);
GetWeaponName(gun, gunname, 16);
GetPlayerName(playerid, sendername, 16);
GetPlayerName(id, receivername, 16);
format(string, sizeof(string), "I-ai dat lui %s un %s cu %d gloante.", receivername, gunname, ammo);
SCM(playerid, -1, string);
format(string, sizeof(string), "Ai primit un %s de la %s cu %d gloante.", gunname, sendername, ammo);
SCM(id, -1, string);
return 1;
}