-->
WTFCS Community | Gaming community @ since 2011
/
WTFCS - GAMING
/
Lumea jocurilor
/
SA:MP
/
Ajutor scripting
/
Tutoriale
/
[PAWN] SetArmourAll Command
[PAWN] SetArmourAll Command
Author : mihay111,
Category : Tutoriale,
0 Replyes,
633 Views
1 Guest(s)
12-18-2020, 05:50 PM
Creat de Tupi
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să setați armura jucătorilor pe o anumită rază
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd, foreach și am definit SCM-ul
Acum vom crea comanda în sine prin care vom seta nivelul de armura jucătorilor pe o anumită rază.
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să setați armura jucătorilor pe o anumită rază
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd, foreach și am definit SCM-ul
Code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <foreach>
#define SCM SendClientMessage
Code:
CMD:setarmourall(playerid, params[])
{
new range, armour, Float: Pos[3], string[128], sendername[16]; //ne cream variabilele de care avem nevoie
//eu verificarea pentru admin o voi face in felul urmator, adica daca este logat cu parola RCON
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, -1, "Eroare: Nu ai acces la aceasta comanda!");
//insa voi o puteti face in functie de enum-ul pe care il aveti in gamemode (ex: if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) )
if(sscanf(params, "ii", armour, range)) return SCM(playerid, -1, "Use: /setarmourall <Armour> <Range>"); //verificam daca in sintaxa comenzii s-au folosit 2 valori
if(armour < 0 || armour > 100) return SCM(playerid, -1, "Error: Invalid armour (0 - 100)!"); //daca nivelul armurii folosit este mai mic de 0 sau mai mare de 100 returnam in mesaj informativ
GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]); //salvam coordonatele celui care foloseste comanda
GetPlayerName(playerid, sendername, 16); //salvam numele celui care foloseste comanda
foreach(Player, i) { //scanam toti jucatorii
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(i, range, Pos[0], Pos[1], Pos[2])) { //verificam daca jucatorul este conectat si daca este in apropierea celui care foloseste comanda pe raza folosita
SetPlayerArmour(i, armour); //ii setam viata
format(string, sizeof(string), "Adminul %s ti-a setat armura la %d.", sendername, armour); //formatam un mesaj in felul urmator pentru informarea jucatorului
SCM(i, -1, string); //ii trimitem mesjaul formatat
}
}
return 1;
}