-->
WTFCS Community | Gaming community @ since 2011
/
WTFCS - GAMING
/
Lumea jocurilor
/
SA:MP
/
Ajutor scripting
/
Tutoriale
/
[PAWN] SetPlayerArmour Command
[PAWN] SetPlayerArmour Command
Author : mihay111,
Category : Tutoriale,
0 Replyes,
627 Views
1 Guest(s)
12-18-2020, 05:52 PM
Creat de Tupi
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să setați armura la un anumit nivel unui jucator.
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd și am definit SCM-ul
Acum vom crea comanda în sine prin care vom seta nivelul de armură unui jucător.
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să setați armura la un anumit nivel unui jucator.
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd și am definit SCM-ul
Code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define SCM SendClientMessage
Code:
CMD:setarmour(playerid, params[])
{
new id, armour, string[128], sendername[16], receivername[16]; //ne cream variabilele de care avem nevoie
//eu verificarea pentru admin o voi face in felul urmator, adica daca este logat cu parola RCON
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, -1, "Eroare: Nu ai acces la aceasta comanda!");
//insa voi o puteti face in functie de enum-ul pe care il aveti in gamemode (ex: if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) )
if(sscanf(params, "ui", id, armour)) return SCM(playerid, -1, "Use: /setarmour <Name/Playerid> <Armour>"); //verificam daca in sintaxa comenzii s-a folosit un Nume/ID si un numar
if(!IsPlayerConnected(id) || id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, -1, "Error: Player not connected!");
if(armour < 0 || armour > 1000) return SCM(playerid, -1, "Error: Invalid armour (0 - 1000)!");
GetPlayerName(playerid, sendername, 16); //luam numele celui care foloseste comanda
GetPlayerName(id, receivername, 16); //luam numele celui pe care se foloseste comanda
SetPlayerArmour(id, armour); //setam armura jucatorului in functie de valoarea variabilei ARMOUR
format(string, sizeof(string), "Adminul %s ti-a setat armura la %d.", sendername, health); //formatam string-ul in felul urmator
SCM(id, -1, string); //il trimitem celui pe care se foloseste comanda
format(string, sizeof(string), "I-ai setat armura lui %s la %d.", receivername, health); //formatam string-ul in felul urmator
SCM(playerid, -1, string); //il trimitem celui care foloseste comanda
return 1;
}