[CAMPANIE STAFF]Cautam moderatori si designeri activi!
Welcome to WTFCS Community Forums!
Servere gaming la super-preturi! [HOSTING SERVICE]
-->






[PAWN] SetPlayerArmour Command
Author : mihay111, Category : Tutoriale, 0 Replyes, 625 Views
EVALUATE THIS TOPIC
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 Guest(s)
Moderator
     
577
POSTS
452
THREADS
190
REPUTATION
Male
Sex

WtfCs Coins: 0.15[w]

Suit Member
12-18-2020, 05:52 PM
#1
Creat de Tupi

În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să setați armura la un anumit nivel unui jucator.
 
 
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_sampsscanf2zcmd și am definit SCM-ul

Code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
 
#define SCM SendClientMessage
Acum vom crea comanda în sine prin care vom seta nivelul de armură unui jucător.


Code:
CMD:setarmour(playerid, params[])
{
   new id, armour, string[128], sendername[16], receivername[16]; //ne cream variabilele de care avem nevoie
   //eu verificarea pentru admin o voi face in felul urmator, adica daca este logat cu parola RCON
   if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, -1, "Eroare: Nu ai acces la aceasta comanda!");
   //insa voi o puteti face in functie de enum-ul pe care il aveti in gamemode (ex: if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) )
   if(sscanf(params, "ui", id, armour)) return SCM(playerid, -1, "Use: /setarmour <Name/Playerid> <Armour>"); //verificam daca in sintaxa comenzii s-a folosit un Nume/ID si un numar
   if(!IsPlayerConnected(id) || id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, -1, "Error: Player not connected!");
   if(armour < 0 || armour > 1000) return SCM(playerid, -1, "Error: Invalid armour (0 - 1000)!");
 
   GetPlayerName(playerid, sendername, 16); //luam numele celui care foloseste comanda
   GetPlayerName(id, receivername, 16); //luam numele celui pe care se foloseste comanda
   SetPlayerArmour(id, armour); //setam armura jucatorului in functie de valoarea variabilei ARMOUR
   format(string, sizeof(string), "Adminul %s ti-a setat armura la %d.", sendername, health); //formatam string-ul in felul urmator
   SCM(id, -1, string); //il trimitem celui pe care se foloseste comanda
   format(string, sizeof(string), "I-ai setat armura lui %s la %d.", receivername, health); //formatam string-ul in felul urmator
   SCM(playerid, -1, string); //il trimitem celui care foloseste comanda
     
   return 1;
}


Forum Jump: