Creat de Tupi
În acest tutorial vă voi prezenta cum se poate realiza comanda prin care puteți să omorâți un jucator.
Înainte de toate eu am folosit include-ul: a_samp, sscanf2, zcmd și am definit SCM-ul
Code:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define SCM SendClientMessage
Acum vom crea comanda în sine prin care vom omorâ un jucător.
Code:
CMD:kill(playerid, params[])
{
new id, string[128], sendername[16], receivername[16]; //ne cream variabilele de care avem nevoie
//eu verificarea pentru admin o voi face in felul urmator, adica daca este logat cu parola RCON
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SCM(playerid, -1, "Eroare: Nu ai acces la aceasta comanda!");
//insa voi o puteti face in functie de enum-ul pe care il aveti in gamemode (ex: if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 1) )
if(sscanf(params, "u", id)) return SCM(playerid, -1, "Use: /kill <Name/Playerid>"); //verificam daca in sintaxa comenzii s-a folosit un Nume/ID
if(!IsPlayerConnected(id) || id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, -1, "Error: Player not connected!");
GetPlayerName(playerid, sendername, 16); //luam numele celui care foloseste comanda
GetPlayerName(id, receivername, 16); //luam numele celui pe care se foloseste comanda
SetPlayerHealth(id, 0.0); //setam viata jucatorului pe 0
format(string, sizeof(string), "Adminul %s te-a omorat.", sendername); //formatam string-ul in felul urmator
SCM(id, -1, string); //il trimitem celui pe care se foloseste comanda
format(string, sizeof(string), "L-ai omorat pe %s", receivername); //formatam string-ul in felul urmator
SCM(playerid, -1, string); //il trimitem celui care foloseste comanda
return 1;
}